Työkulku
etsimme
kaksi rengasta toisessa oli alumiini ja toisessa pelti vanne irrotimme renkaan
aluksi vanteeltaan jonka jälkeen irrotimme vanhan venttiilin ja vaihdoimme sen
uuteen tämän jälkeen laitoimme renkaan takaisin vanteelleen väliin piti tunkea
liukuvoidetta jotta rengas ei vahingoitu tämän jälkeen laitoimme renkaaseen
ilmaa ilman että siinä oli sielua jotta se poksahtaisi paikalleen tämän jälkeen
lisäsimme sielun ja laitoimme renkaaseen oikeat paineet tämän jälkeen menimme
tasapainoittamaan renkaat asetimme koneeseen oikeat tiedot ja laitoimme sen
pyöruimään lisäsimme ´renkaaseen oikeat painot koneen näyttämien tietojen
mukaan sitten käynnistimme koneen uudelleen kone näytti nollia ja siirryimme
alumiini vanteeseen syötimme koneeseen taas sen tiedot ja laitoimme sen käymään
painojen asettamien renkaalle oli paljon haastavempaa kuin peltivanteessa
painot asennettuammer kone halusi vielä lisätä painoja joten lisäsimme niitä ja
sitten käynnisimme uudelleen ja kone näytti nollaa tämän jälkeen porasimme
yhteen vanhaan renkaaseen reijän ja paikkasimme sen tubelespaikkauksella eli sellasta sian sonnan
näköstä ainetta tuingettiin siihen reikään metallisilla työkaluilla jotka
haimme varastosta lopuksi siivosimme jälkemme.
liikuttaa
autoa neliöt olis vähä vaikeemmat jos renkaat ois sen muotosia
en löytänyt
harjoitusvanteista merkintöjä
renkaista
löytyi nopeus luokka paino luokka ja vaikka mitä muuta
kesä
renkaiden kulutus pinnan on oltava 1,6mm
talvirenkaiden
kulutus pinnan 3,0mm
Nastarenkaissa nastojen
lukumäärän ero ei saa ylittää 25 %:a.
Renkaiden kuntoa ja
kulumista on tarkkailtava säännöllisesti. Vesiliirron välttämiseksi renkaiden
kulutuspinnan syvyyden on hyvä olla vähintään 4-5 mm.
vesiliirron riskin vähenemisellä ja ajo mukavuuden
kasvamisella
väärät rengas paineet ja kulmat kuluttavat rengasta epä
tasapainoisesti
ongelmat
ongelmallista oli tunkea silikonia renkaan laitossa tarpeeksi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti