Työn kulku
Ensin irroitettiin pyörä jonka jälkeen jarruletkun
pidike ja kallistuksenvaimennin jonka jälkeen painoimme vetoakselia alas päin
jolloin Mcphersonin ala osa irtosi tuestaan jonka jälkeen laskimme autoa alas
ja irroitimme ylä ruuvin ja jousi irtosi puristimme jousen kasaan ja purimme
Mcphersonin osiksi ja hetken tutkittuamme kokosimme sen oikeassa
järjestyksessä. Laitoimme jousen ylä ruuvin takaisin kiinni ja sitten ala osan
myös. lopuksi kiinnitimme jarru letkun pidikkeen ja kallistuksen vaimentimen ja
laitoimme renkaan paikalleen.
Ongelmat
ongelmallista oli laittaa jousen ala ruuvi kiinni
koska se ei meinannut mennä paikalleen pitkällä kärsivällisyydellä ja monella
yrityksellä se lopulta meni paikalleen.
Työssä
opittua
jarru satulaa ja levyä ei tarvitse irrottaa jousen
irrottamiseksi ja ylä ruuvi kannattaa irroittaa vasta kun ala osa jousesta on
saatu irti työn helpottamiseksi.
Työ turvallisuus
hanskoja kannattaa käyttää ja pultti pyssyä
käyttäessä kannattaa käyttää silmä suojaimia ja kuulo suojaimia. jousi
puristinta kannattaa käyttää varoen ja oikeita työ tapoja noudattaen työ sujuu
turvallisesti näin .
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti